wtorek, 30 września 2014

Porządek w planie dnia czas zacząć !

Każdy dzień zaczyna się tak samo.
Śmiało mogę powiedzieć, że moje dziecko jest zorganizowane lepiej ode mnie. Wstaje o regularnych porach, robi wszystko jak się należy. 
Matka. Matka czyli ja jestem tu problemem. W moim życiu zawsze panował bałagan. Plan dnia jest kompletnie nie ułożony. Chciałabym to zmienić. Ba ! Ja to zmienię i juz. Patrzę na plany dnia innych mam które śmiało mogą się pochwalić obiadkiem o tej samej porze czy kąpielą codziennie bez opuszczonych dni. U nas tak nie jest. To gdzieś pojedziemy to tamto... i Marysia idzie spać nie wykąpana. Chyba krzywda jej się nie dzieje, bo przecież jeszcze nie brudzi się nadmiernie. Wiadomo też ze raczej zdarza się to od święta. Jednak ja juz mam wyrzuty sumienia i po prostu chce to zmienić. Marysi tez tym mieszam w główce. W końcu pora kąpieli to czas wyprzedzający sen.  Dzisiaj np Marysia zjadła obiadek pod wieczór. Kompletny bałagan ! Zacznę od planu dnia który chciałabym zacząć realizować od jutra. Trzymajcie za mnie kciuki. Po jakimś czasie napisze jak mi idzie :D 

8.00 - Moja pobudka. (W tym czasie wezmę prysznic i trochę ogarnę mieszkanko)
9.00 - Pobudka Marysi.
9.00 - 13.00 Poranna toaletka i zabawa z Marysią, ewentualnie wyjście do sklepu, spacer, drzemka.
13.30 - Marysia je obiadek.
15.30 - Marysia je deser. 
18.00 - Marysia je kaszkę. 
21.00 - kąpiel. 

Pomijam takie rzeczy jak jakieś Marysiowe wafle pomiędzy posiłkami czy obiad dla nas (jest to zależne od pracy Adama). Nas zostawiam w spokoju.Oczywiście Marysia pierś dostaje. To są dla mnie najważniejsze rzeczy do wykonania przy Marysi.Teraz lecę spać, bo pierwszy raz wstanę przed Marysią o 8. Koniec z lenistwem! 


   

4 komentarze:

  1. Powodzenia życzę i trzymam kciuki. :)
    Moje dzieci chodzą spać ok 20:00-21:00, kąpią się ok 18:00-19:00. To dlatego, że wstać musimy już o 6:00, bo Zuzia o 7:00 zaczyna szkołę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no tak jak dziecko chodzi do szkoły to już w ogóle świat staje na głowie :)

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości :) nie wiem co to znaczy wstać przed dzieckiem :P zazdraszczam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D a Tobie to ja zazdroszczę poukładanego planu dnia :D

      Usuń